Klanttevredenheid

Klanttevredenheid is bij Buro T3 van groot belang. Uw reactie stelt ons in staat om in de toekomst de kwaliteit van onze zorg te behouden en verbeteren. Wij hechten dan ook veel waarde aan kwaliteitsmetingen.

Kwaliteitsmeting

Om te controleren of de behandeling effectief is, voeren we een kwaliteitsmeting uit. We meten het effect van de behandeling drie keer: voor, tijdens en na. Dit doen we met behulp van vragenlijsten. De resultaten geven u en ons zekerheid over de kwaliteit van onze dienstverlening.

Aan het einde van de behandeling vindt ook nog een eindmeting plaats met de zogenaamde CQI meting.

In 2023 heeft Buro T3 op de CQI een gemiddeld rapportcijfer van 9,3

Zorgkaart Nederland

Ook vragen we u om uw mening over Buro T3 te delen op www.zorgkaartnederland.nl. Hiermee helpt u andere hulpzoekers een keuze te maken.

Bekijk alle waarderingen of plaats een waardering

Score Zorgkaart Nederland 9.5